Ako správne reagovať v rozhovoroch.
Určite máte skúsenosť, že ste si vypočuli pri práci príbeh klienta, ktorý sa vám posťažoval, vyrozprával zo svojho prežívania, emócií, niekedy pozitívnych, niekedy negatívnych. Každého počúvate a môže sa stať, že večer odchádzate z práce unavený, unavená, s hlavou ako melón.
AKO OCHRÁNIŤ SEBA:
* pred vyhorením
*
stratou energie
*
zahltením informáciami
*
neprenášať záťaž do súkromného priestoru
* aktívne počúvanie
* vyhnúť sa podávaniu dobrých rád
AKOKOMUNIKOVAŤ S KLIENTOM O:
*
náročnejších témach
*
intímnych témach
*
vzťahových témach
*
smutných témach
*
citlivo povedať, že potrebuje hľadať pomoc inde
Nemusíte sa stať terapeutom, aby ste vedeli reagovať na akýkoľvek emočný stav klienta a jeho prežívanie bez toho, aby ste smerovali k vyhoreniu.
Zakúpením produktu sa prihlasujete na 4 stretnutia intenzívneho programu aktívnej a vedomej komunikácie s klientom.
PROGRAM OTVÁRAME V MESTÁCH
LEVICE
BRATISLAVA
ZVOLEN
Stretnutia sa budú konať v mesiacoch jún, september, november a január (presné termíny po dohode)
Jedna skupina pre min. 10 max. 16 účastníkov