PRACUJEM V SLUŽBÁCH

Ako správne reagovať v rozhovoroch.

Určite máte skúsenosť, že ste si vypočuli pri práci príbeh klienta, ktorý sa vám posťažoval, vyrozprával zo svojho prežívania, emócií, niekedy pozitívnych, niekedy negatívnych. Každého počúvate a môže sa stať, že večer odchádzate z práce unavený, unavená, s hlavou ako melón.

AKO OCHRÁNIŤ SEBA:

* pred vyhorením

* stratou energie

* zahltením informáciami

* neprenášať záťaž do súkromného priestoru

* aktívne počúvanie  

* vyhnúť sa podávaniu dobrých rád 


AKOKOMUNIKOVAŤ S KLIENTOM O:

* náročnejších témach

* intímnych témach

* vzťahových témach

* smutných témach

* citlivo povedať, že potrebuje hľadať pomoc inde


Nemusíte sa stať terapeutom, aby ste vedeli reagovať na akýkoľvek emočný stav klienta a jeho prežívanie bez toho, aby ste smerovali k vyhoreniu.


Zakúpením produktu sa prihlasujete na 4 stretnutia intenzívneho programu aktívnej a vedomej komunikácie s klientom.

PROGRAM OTVÁRAME V MESTÁCH

LEVICE

BRATISLAVA

ZVOLEN

Stretnutia sa budú konať v mesiacoch jún, september, november a január (presné termíny po dohode)

Jedna skupina pre min.  10  max. 16 účastníkov



160,00 €